6.00 – 8.00
Schodzenie się dzieci. Zabawa swobodna. Rozmowy indywidualne wg potrzeb dzieci. |
||||
8.05 – 8.15
ĆWICZENIA PORANNE. WYBÓR DYŻURNYCH. |
||||
8.15 – 8.30
Pełnienie obowiązków dyżurnych – przygotowanie do śniadania. Czynności higieniczne, modlitwa. |
||||
8.30 – 9.00
Śniadanie. Czynności higieniczne. |
||||
9.00 – 9.45
EDUKACJA PRZEDSZKOLNA |
9.15 – 9.45
PROFILAKTYCZNE ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE |
9.00 – 9.30
EDUKACJA PRZEDSZKOLNA |
9.00 – 9.30
KATECHEZA |
9.00 – 9.30
KATECHEZA |
9.45 – 11.00
ĆWICZENIA GIMNASTYCZNE |
9.45 – 10.30
EDUKACJA PRZEDSZKOLNA |
9.45 – 10.30
ĆWICZENIA GIMNASTYCZNE |
9.30 – 11.00
EDUKACJA PRZEDSZKOLNA |
9.30 – 11.00
EDUKACJA PRZEDSZKOLNA |
11.00 – 11.45
Czynności samoobsługowe w łazience i szatni. |
10.30 – 11.15
Czynności samoobsługowe w łazience i szatni. |
10.30 – 11.15
Czynności samoobsługowe w łazience i szatni. |
11.00 – 11.45
Czynności samoobsługowe w łazience i szatni. |
11.00 – 11.45
Czynności samoobsługowe w łazience i szatni. |
11.15 – 11.30
Czynności samoobsługowe. Pełnienie obowiązków dyżurnych. |
11.15 – 11.30
Czynności samoobsługowe. Pełnienie obowiązków dyżurnych. |
|||
11.45 – 12.00
Przygotowanie się do obiadu. |
11.30 – 12.00
RYTMIKA |
11.30 – 12.00
JĘZYK ANGIELSKI |
11.45 – 12.00
Przygotowanie się do obiadu. |
11.45 – 12.00
Przygotowanie się do obiadu. |
12.00 – 12.30
OBIAD |
||||
12.30 – 13.00
Czynności higieniczne, w tym mycie zębów. (W czwartki mycie zębów po rytmice.) |
||||
13.00 – 13.15
Wyciszenie organizmu i słuchanie utworów literackich czytanych przez nauczyciela. |
13.00 – 13.15
Wyciszenie organizmu i słuchanie utworów literackich czytanych przez nauczyciela. |
13.00 – 13.15
Wyciszenie organizmu i słuchanie utworów literackich czytanych przez nauczyciela. |
12.30 – 13.00
RYTMIKA |
13.00 – 13.30
JĘZYK ANGIELSKI |
13.15 – 13.45
Rozwijanie zainteresowania czytaniem i pisaniem. |
13.15 – 13.45
Zabawy matematyczne. |
13.15 – 13.45
Działalność plastyczna. Rozwijanie sprawności motorycznych i zainteresowań dzieci. |
13.00 – 13.15
Wyciszenie organizmu i słuchanie muzyki klasycznej/relaksacyjnej. |
13.30 – 13.45
Wyciszenie organizmu i słuchanie muzyki klasycznej/relaksacyjnej. |
13.45 – 14.00
Działalność spontaniczna dzieci. |
13.45 – 14.00
Działalność spontaniczna dzieci. |
13.45 – 14.00
Działalność spontaniczna dzieci. |
13.45 – 14.00
Działalność spontaniczna dzieci i mycie zębów w małych grupach. |
13.45 – 14.00
Działalność spontaniczna dzieci. |
14.00 – 14.15
Pełnienie obowiązków dyżurnych – przygotowanie do posiłku. Czynności higieniczne. |
||||
14.15 – 14.45 Podwieczorek. |
||||
14.45 – 15.00
Czynności higieniczne |
||||
15.00 – 16.00
Zabawa zorganizowana, ruchowa, swobodna. Praca indywidualna. Porządkowanie sali po skończonej zabawie. Rozchodzenie się dzieci do domów. |
||||
16.00 – 17.00
Udział w zabawach pod okiem nauczyciela dyżurującego w sali trzylatków. |